Представљамо вам нашу скроз добру екипу из Руме, која од прве хуманитарне акције коју смо организовали па све до сада осваја прво место у броју продатих лимунада током хуманитарне акције. Као што сте већ упознати, компанија Тргоцентар сваког месеца организује хуманитарну акцију за помоћ деци из Буди хуман фондације. До сада смо прикупили укупно 6.488.820,00 динара, захваљујући прво свима који учествују у хуманитарној акцији, али и нашим запосленима пре свега из сектора малопродаје, као и осталим секторима у нашој компанији. Хтели смо да сазнамо која је тајна успеха наших колега из Руме па смо добили одговор од пословође Сандре Ђекић и осталих колега.
Пре одговора на постављена питања колегиница Сандра је искористила прилику да се захвали и похвали свој тим:
Захваљујем се најпре на прилици да истакнем и на овај начин успех тима који се свесрдно труди из месеца у месец да допринесе што бољем резултату како када су у питању резултати продаје тако и у прикупљању новчаних средстава за хуманитарне акције које компанија организује. Велика похвала најпре за компанију што оваквим акцијама пружа пример осталим предузетницима и на тај начин помаже оној деци којима је помоћ неопходна, а наша су будућност.
1. Ко је највише заслужан за резултате које постижете у продаји лимунада током хуманитарне акције? Да ли су то запослени, потрошачи или неки трећи фактор?
За резултате су подједнако заслужни како мој тим тако и наши суграђани који уваже наше сугестије и купују лимунаде сваког 15. у месецу. Носим се мишљу да хуманост није „изумрла“ и то ми из месеца у месец доказујемо.
2. Да ли себи задајете конкретне циљеве на дан акције? Која је тајна успеха и шта вас мотивише?
Увек је циљ да премашимо претходни резултат. Заиста се сви потрудимо да себи задамо што веће циљеве како бисмо имали што боље резултате. То практикујемо у сваком случају и када су и интерна такмичења у питању. Изнећу један податак када су интерна такмичења у питању. Имамо сјајне резултате, а новац је награда за постигнут резултат, али када је на снази хуманитарна акција онда имамо вишеструко боље резултате, јер нам је мотивација осмех неке мајке, оца детета којем је наше мало мноого.
3. Какве су реакције купаца на дан хуманитарне акције, да ли су већ упознати са акцијом или сазнају путем вас у објекту?
Када смо отпочињали са хуманитарним акцијама захваљујући мом тиму су сазнали јер смо се заиста трудили да свима то представимо. Касније је и захваљујући колегама из маркетинг сектора све више људи информисано путем друствених мрежа, али свакако је доста оних који сада ту акцију већ сматрају традицијом, те су средином месеца учестала питања: ,,Када је следећа акција, ког дана?“ или ,,За које дете овог месеца иде приход?“.
4. Шта бисте поручили колегама из других објеката?
Поред тога што сви настојимо да остваримо добре резултате ми се и такмичимо. Између тимова влада и здрав такмичарски дух те се увек у време трајања акције у интерној преписци истичу резултати и изричу „прозивке“. Сви остали СкРоЗ ДоБрИ ТиМоВи имају такође сјајне резултате, али порука коју им упућујемо гласи: „Колеге, чикамо вас да престигнете тим из Руме. Чекамо вас на врху листе успешности!“
За крај Сандра је додала:
За крај бих желела да се захвалим челним људима компаније на прилици да искажемо своју хуманост, на похвалама и наградама за добре резултате. Желим да се захвалим и мојим колегама из објекта на сјајном ангажовању и залагању, а превасходно огромна захвалност мојим суграђанима и свима онима који средином месеца посете наше објекте и купе лимунаду.
Уколико желите да се придружите СкРоЗ добром ТиМу погледајте наше тренутне отворене позиције за које можете конкурисати.